...



A więc tak... szczerze to nie wiem, co powiedzieć. Od prawie miesiąca nie dodałam nowego rozdziału, choć sobie codziennie obiecywałam, że zacznę go pisać... i nic ;/. I nie dość, że wena mi wysiadła na razie, jeśli chodzi o tego bloga, to jeszcze szkoła, dwa trudne konkursy i muszę poprawić fizykę, więc jak na razie mam zawalony cały czas. < - przepraszam za brzydkie słowo, ale jestem sfrustrowana.
Bloga nie zawieszam, bo się do niego przywiązałam, a jedynie robię sobie krótki urlopik. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe :).
Jak na razie wraz z Nymerią będę prowadziła bloga Era Huncwotów, na którego serdecznie zapraszam.
Poza tym, jak tylko znajdę czas - OBIECUJĘ, że nadrobię zaległości na Waszych blogach.

Pozdrawiam i do napisania!

10 komentarzy:

  1. Ani mi się waż zawieszać tego bloga, bo znajdę cię i... i coś zrobię :) Trzymam cię za słowo, krótki urlopik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczką, masz nie zawieszać bloga na amen, bo - uwierz, mam swoje sposoby - znajdę Cię i będzie źle xD
    Ale to rozumiem więc wiesz... ;D
    Do zobaczenia xD :****
    I weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu akurat tego bloga? Ja go tak uwielbiam :( Już bardziej by mi się podobało, gdyby chodziło o Skrę Życia, bo się do niego jeszcze tak nie przywiązałam! Kurde, no :/
    No ale tak to jest. Szkoła jednak robi swoje... Niestety. Mam nadzieję, że jeszcze wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, nie martw się. Nie odchodzę na zawsze... zresztą, wroce pewno na początku listopada z nowym rozdziałem... mam przynajmniej taką nadzieję :)

      Usuń
  4. Kurde no. Ja to codziennie sprawdzam czy nowego rozdziału nie ma , a tu klapa. Liczę na szybki powrót.! :) Pozdrawiam. ~P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że jeszcze tu kiedyś wrócisz... Wiem, jak to jest z weną, sama też niedawno zawiesiłam moje pierwsze opowiadanie, które pisałam od ponad pół roku.
    Życzę dużo weny ^^.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnie, poczekamy :) Będę wyglądać nowego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż rozumiem Cię doskonale. Sama nie mogę znaleźć czasu na napisanie nowego rozdziału;(
    W każdym razie poczkamy, nie martw się.
    Asia-a&J

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką przykrością stwierdzam odrzucenie oceny twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepraszaj. To ja chciałabym przeprosić. Choć do końca nie wiem za co, mam za coś wyrzuty sumienia. no nic. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń